11 Mayıs 2012 Cuma

Bilinçaltımdan 15 saniyelik bir kesit



Aydınlatması iyi yapılmamış bir yolda gece vakti trafiğe çıkarsın hani, yola düşen elektrik direği gölgeleriyle çukurlar birbirlerine çok benzer ve hangisinin gölge hangisinin çukur olduğunu anlayamazsın ya... "Gölgedir lan" diyip kendimi frenlemediğim her karaltı çukur çıkıyor, tökezliyorum. Paldır küldürüm. Ayrıca pisim şu an, her yanım çamur kokuyor. Hani parasızlığı da attım bir kenara ama esas şey dicektim ben... Sigarası olan var mı? Varsa eğer yaksın ve içsin. Hayat sağlıklı yaşamak için çabalamaya değmeyecek kadar kısa. Bir gün yola atlarsınız aniden, dalgınsınızdır veya müzik dinliyorsunuzdur, arabanın teki gelip önce kafanıza çarpar 70 kilometrelik bir hızla, ardından sizi altına alır ve bacaklarınızın-kollarınızın üstünden geçer tonlarca ağırlığıyla. Plakası düşer arabanın.

Yol kenarında, son bir sigara yakacak dermanın kalırsa eğer ölüm de güzel şeydir...

4 yorum:

  1. benim de gözümün önünden böyle sahneler geçiyor arada. sanrının esiri oluyorum...

    YanıtlaSil
  2. bir kez marketten dönerken kulağımdaki mp3 yüzünden fark etmediğim ekmek arabası bana hafifçe çarpmıştı . kimse fark etmedi diye sevinip eve gelmiştim . çünkü tam evimizin karşısında trafik kazası geçirmek istemem . bir süre sonra bacağım morarmıştı hatta ağrımaya bile başlamıştı . oysa bir tüy kadar hafif çarpışmaydı . fizikte bunun bir anlamı vardır elbet.

    diyeceğim o ki bende o mükemmel ölüm zamanını özlemle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yaşamak da o kadar matah bişey değil.

      Sil