19 Haziran 2012 Salı

Parantez

aç parantez, kapa parantez.
söyleyemediğin cümleleri tıkıştır araya.


çiçekler kırmızı değil artık,
artık kapı yok
pencere yok.
salıncaklar boş,
atlar ölü.
tanrı küs.
ve tütün külü kokan boş bir otobüs
bütün şehri alıp gider.
bütün şehir dalıp gider.

işi gücü bırakır bütün şehir,
düşünmek yapar
ağlamak yapar,
muhakkak yakar binalarını bütün şehir dalıp giderayak.
tüm halklar kınar beni sonra,
bir tek ben beni ben kılar.
şehir başını alıp gider uzaklara.
bütün şehir dalıp giderken uzaklara,
bir taşın üstüne oturur bir adam
küçük bir sopayla toprağı kurcalar ağlayarak.

hayat parantezin içindekilerden ibaret.

aç parantez, kapa parantez.
beni de tıkıştır araya.

1 yorum:

  1. Şirlerinizde içtenlik hat safhada ama vermek istenilen mesaj zor anlaşılıyor. Ayrıca şiirlerinizi sade ve öz bir analatımada sahip değil.

    YanıtlaSil